بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی شهرری کجاست؟

بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی دولت آباد شهرری
زبان انگلیسی

بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی شهرری کجاست؟

در این مقاله همراه شما هستیم با معرفی بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی شهرری
شهرری یکی از قدیمی ترین شهرهای ایران  می باشد. در چندین سال گذشته ، یادگیری زبان انگلیسی در شهرری بسیار افزایش یافته است و دانش آموزان و افراد زیادی ترغیب به یادگیری زبان انگلیسی شده اند. از این رو انتخاب یک آموزشگاه زبان خوب ، می تواند یک چالش برای زبان آموزان باشد.

باتوجه به اینکه افراد زیادی به سمت یادگیری زبان انگلیسی روی آورده اند، تعداد آموزشگاه های زبان در چندین سال گذشته روند افزایشی داشته است و میتوان گفت که در هر مرحله ، بیش از چند آموزشگاه زبان انگلیسی وجود دارد. از همین رو شناخت آموزشگاه زبان و موسساتی که در این زمینه بتوانند کیفیت آموزشی لازم را ارائه دهند یکی از نکاتی است که متقاضیان یادگیری زبان انگلیسی لازم است تا در ان زمینه اطلاعات جامع و مناسبی داشته باشند.

بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی شهررینوین ری
سال تاسیس1378
کلاس بزرگسالاندارد
کلاس نوجواناندارد
کلاس خردسالاندارد
کلاس آنلاین و حضوریدارد
تلفن تماس02133392553
مشخصات بهترین آموزشگاه زبان شهرری

آموزشگاه های زبان شهرری

در شهرری تعداد زیادی آموزشگاه زبان انگلیسی وجود دارد که هرکدام شرایط و ویژگی های خاصی خودشان را دارند. شما باید در انتخاب آموزشگاه زبان خوب در شهرری بسیار دقت کنید چراکه در بسیاری موارد عدم شناخت موسسات مربوطه که تحت عناوین مختلف ایجاد شده و در این زمینه فعالیت دارند مشکلاتی را برای زبان آموزان به وجود آورده است.

آموزشگاه زبان انگلیسی نوین فعالیت خود را از سال 1378 با اخذ مجوز رسمی از وزارت آموزش و پرورش در شهرری آغاز نموده است و یکی از بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی شهرری می باشد و در حال حاضر به پشتوانه سالها تجربه در حوزه آموزش زبان های خارجی با استفاده از نوین ترین متدهای آموزشی منطبق با استانداردهای بین المللی روز دنیا می باشد.

همچنین این آموزشگاه با بهره گیری از دانش اساتید حرفه ای و تحصیلکرده که مهارت بسیار زیادی در انواع متدهای آموزش زبان انگلیسی دارند، اقدام به برگزاری دوره های تخصصی و عموم آموزش انگلیسی، دوره های خصوصی و دوره آیلتس IELTS با تاکید بر سیاست نتیجه گرایی ویژه علاقمندان یادگیری نموده است و هم اکنون با بیش از صدها متقاضی در سال از پیشگامان عرصه آموزش در شهرری می باشد.

می توان گفت که بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در شهرری، آموزشگاه زبان نوین ری می باشد که با 24 سال سابقه در شهرری، یکی از قدیمی ترین و بهترین آموزشگاه زبان شهرری محسوب می باشد.

آموزش زبان انگلیسی آنلاین و حضوری در شهرری

بعد از اینکه ویروس کرونا در ایران گسترش پیدا کرد، کلاس های حضوری مدارس و موسسات آموزشی به دستور وزارت بهداشت تعطیل شدند و کلاس ها باید در بستر آموزش مجازی و آنلاین برگزار می شد. علاوه بر این اکثر آموزشگاه ها هیچ تجربه ای در برگزاری کلاس ها به صورت آنلاین و همچنین آشنایی با پلتفرم های برگزاری کلاس آنلاین نداشتند.

موسسه نوین ری جزء اولین آموزشگاه هایی در شهرری بود که بعد از گسترش ویروس کرونا به سرعت بستر و تجهیزات آموزش آنلاین را برای زبان آموزان مهیا کرد و اپلیکیشن موبایل خود را نیز توسعه داد و زبان آموزان بدون دغدغه توانستند در ایام کرونا زبان انگلیسی را فرا بگیرند.

با این تفاسیر، کلاس آنلاین یا حضوری؟ قطعا هرکدمشون خوبی های خودشون رو دارن اما در کل انرژی که برای رفت و آمد،آلودگی، ترافیک، زمان و … برای کلاس های آنلاین صرف نمی کنید یعنی کلی صرفه جویی. همچنین از نظر کیفیت تدریس استاتید و کیفیت کلاس ها، هیچ تفاوتی بین کلاس های آنلاین و حضوری موسسه نوین شهرری نیست.

البته کلاس های حضوری هم حال و هوای خودشون رو دارن ولی فقط یک موضوع برای شما باید اهمیت داشته باشد، اینکه آموزش زبان انگلیسی را خیلی سریع شروع کنید.

با این حال الان که در حال تدوین این مقاله هستیم دیگر ویروس کرونا مهار شده است و کلاس های زبان به صورت حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شوند.

اما کلاسهای مجازی هنوز برای برخی از افراد شاغل و کارمندان به دلیل کمبود وقت این عزیزان و به درخواست این عزیزان برگزار می گردد.

چرا آموزشگاه زبان نوین ؟

باعث افتخار خواهد بود که موسسه زبان نوین ری را برای رسیدن به اهداف بلند مدت آموزشی خود انتخاب می نمایید. در ادامه، نظر شما را به برخی از ویژگی های برتر موسسه نوین ری جلب می نماییم.

  • دسترسی آسان و سریع به موسسه (فاصله 7 دقیقه پیاده از متروی دولت آباد | اتوبوس و تاکسی از میدان شهرری به دولت آباد)
  • پشتیبانی رایگان و مستمر در طول ترم آموزشی.
  • فضای دوستانه زبان آموزان با اساتید و پرسنل مجرب و دلسوز.
  • کلاسهایی با امکانات پیشرفته صوتی و تصویری.
  • برگزاری کلاس ها به صورت آنلاین برای کارمندان و افراد شاغل.
  • تنوع زیاد در دوره ها و کتب آموزش زبان انگلیسی.
  • برنامه های خاص مطابق با نیازهای زبان آموزان.
  • توصیه ۹۸ درصد از زبان آموزان موسسه.

کیفیت تدریس اساتید نوین ری

اساتید آموزشگاه نوین ری همگی جوان، پرانرژی و باتجربه ی بالای آموزشی می باشند. همه ی مدرسین ما سخت تلاش کرده اند تا مدارک حرفه ای خود را ارتقاء دهند. اساتید ما به خوبی دانش خود را با روش های تدریس جدید و بروز در دنیا به روز کرده اند و آمادگی برگزاری کلاسهای پربار و پرانرژی برای شما هستند.

تمامی مدرسین ما با داشتن تجربه بیش از ۵ سال، توسط دفتر آموزش نظارت و هدایت می شوند و همچنین کلیه مدرسین و زبان آموزان با حفظ استانداردهای آموزشی مورد حمایت کامل تیم آموزشی این آموزشگاه می باشند.

سیستم آموزش نوین ری

سیستم آموزشی آموزشگاه نوین ری به صورت ترکیبی می باشد بطوری که منتخبی از شیوه های مطلوب و رایج بین المللی در روش تدریس ترکیب شده و هر کدام در زمان مناسب خود در کلاس استفاده می گردد، به نحوی که از روش های کسل کننده و قدیمی که بیشتر بر روی دستور زبان و گرامر تمرکز دارد اجتناب گردیده است.

دوره های عمومی و تخصصی آموزشگاه زبان نوین انعطاف پذیر بوده و شما می توانید دوره و یا حتی مهارت زبانی مورد علاقه و مورد نیاز سازمان خود را انتخاب نمایید. به همین علت است که می توان گفت که این آموزشگاه، بهترین آموزشگاه زبان تهران می باشد.

یک ترم با تخفیف ویژه

آموزشگاه نوین ری ، اولین ترم تحصیلی را با تخفیف ویژه برای یادگیری حروف الفبا را برای دانش آموزان پایه تحصیلی اول تا دهم برگزار می کند تا اعتماد زبان آموزان نسبت به سیستم آموزشی و کیفیت آموزشگاه جلب بشود.

بعد از اتمام این ترم ویژه، اگر زبان آموزان از کیفیت آموزشی راضی بودند در ترم بعدی نیز ثبت نام می کنند که طبق سابقه 90 درصد زبان آموزان پس از طی کردن ترم اول و ویژه موسسه نوین، در ترم بعدی نیز ثبت نام می کنند.

همچنین اگر می خواهید فعالیت های کلاسی و آموزش های زبان انگلیسی را به صورت ویدیو دنبال کنید، پیشنهاد می کنیم که صفحه اینستاگرام ما را نیز به آدرس زیر دنبال کنید:

https://www.instagram.com/novinrey

شهریه های آموزشگاه زبان نوین

شهریه های آموزشگاه زبان نوین ری برای یک ترم (16 جلسه و هر جلسه 90 دقیقه به صورت زیر می باشد):

عنوان دورههزینهطول دوره
کلاس حروف الفبا (شروع زبان)193 هزار تومان با کتاب رایگانهر ترم 13 جلسه و طول جلسات 1.5 ساعته
کلاس های سطح مقدماتیاز 360 هزار تومانهر ترم 15 جلسه و طول جلسات 1.5 ساعته
کلاس های سطوح متوسطاز 416 هزار تومانهر ترم 16 جلسه و طول جلسات 1.5 ساعته
کلاس های سطح پیشرفتهاز 496 هزار تومانهر ترم 16 جلسه و طول جلسات 1.5 ساعته
جدول شهریه آموزشگاه زبان نوین ری

آدرس آموزشگاه نوین ری :

تهران – دولت آباد – بین فلکه دوم و سوم – خیابان مرادی – کوچه غریبی – پلاک 10 تلفن: 0213339255302133392885

جمع بندی

اگر قصد دارید که یک آموزشگاه زبان قدیمی و خوب در شهرری را انتخاب کنید، قطعا به شما آموزشگاه زبان نوین را به علت قدیمی بودن، با سابقه بودن در حوزه آموزش زبان ، داشتن اساتید حرفه ای پیشنهاد می کنیم.

بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی شهرری کجاست؟

آموزشگاه زبان انگلیسی نوین ری، یکی از قدیمی ترین موسسه های زبان انگلیسی شهرری می باشد که در محله دولت آباد قرار دارد. این آموزشگاه فعالیت خود را از سال 1378 آغاز کرده است

بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی دولت آباد کجاست؟

محله دولت آباد یکی از پرجمعیت ترین محله های منطقه 20 می باشد و آموزشگاه زبان انگلیسی نوین ری قدیمی ترین موسسه آموزشی دولت آباد شهرری می باشد و ساختمان موسسه در این محله مستقر می باشد .

کیفیت تدریس اساتید آموزشگاه نوین شهرری به چه صورتی می باشد؟

اساتید آموزشگاه نوین ری همگی جوان، پرانرژی و باتجربه ی بالای آموزشی می باشند. مدرسین ما به خوبی دانش خود را با روش های نوین تدریس در دنیا به روز کرده اند و آمادگی برگزاری کلاسهای پربار و پرانرژی برای شما هستند. تمامی مدرسین ما با داشتن تجربه بیش از ۵ سال، توسط دفتر آموزش نظارت و هدایت می شوند و همچنین کلیه مدرسین و زبان آموزان با حفظ استانداردهای آموزشی مورد حمایت کامل تیم آموزشی این آموزشگاه می باشند.

آیا می توان یک ترم رایگان در آموزشگاه نوین ری ثبت نام کرد؟

بله، آموزشگاه نوین ری یک ترم تحصیلی رایگان برای دانش آموزان پایه تحصیلی اول تا دهم برگزار می کند تا اعتماد زبان آموزان نسبت به سیستم آموزشی و کیفیت آموزشگاه جلب بشود

دیدگاه (2)

  1. میترا

    سلام من خیلی خیلی از آموزشگاه زبان نوین راضی هستم
    خسته نباشید و خداقوت

    1. سلام خیلی متشکریم از نظر شما

دیدگاه خود را به ما بگویید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *